Het overkomt iedere eigen ondernemer, dat hij of zij de telefoon niet kan opnemen. Het is heel erg druk en je bent continu bezig met het helpen van klanten. Hierdoor kan je een belangrijk gesprek met een klant niet goed voorbereiden en dat is natuurlijk erg zonde. De kans is aanwezig dat je je niet goed hebt voorbereid en de klant niet geïnteresseerd is in een samenwerking. Je kan ook beslissen de telefoon helemaal niet op te nemen, omdat je deze klant niet wil mislopen door een slechte voorbereiding. Hierdoor loop je weer andere klanten mis of worden huidige klanten ontevreden. De klant is koning en moet altijd geholpen worden wanneer het hem of haar uitkomt. Als ondernemer ben je niet in de positie om klanten mis te lopen. Dit komt mede door de hevige concurrentie in je branche. Je bent van mening dat er een oplossing moet gevonden worden voor dit probleem. Je hebt al eens nagedacht over een telefoniste, maar komt elke keer weer tot de conclusie dat hier geen geld voor is.
Je wilt ten koste van alles een oplossing vinden voor dit probleem, want je wilt geen klanten mislopen. Het is erg zonde als je klanten misloopt omdat het simpelweg te druk is. Het is dan ook eigenlijk een luxe probleem. Een andere oplossing is het inhuren van een antwoordservice. Een dergelijke telefoonopname is www.bizziphone.com. Jij kan zelf bepalen wanneer je de telefoon doorschakelt naar de antwoordservice. Hierdoor zullen de vaste kosten minimaal oplopen, want je betaald een vast maandelijks bedrag om je te abonneren op de diensten van Bizziphone. Hiernaast betaal je per gemaakt telefoontje een bedrag. Dit is ideaal voor kleine ondernemingen, want je betaald alleen meer geld als het druk is. Als het rustig is moet je alleen het maandelijkse bedrag betalen. |
http://www.bizziphone.com |