Site en Designing
Image default
Business / Marketing and Advertising

Handige software voor kleine bedrijven

Als klein bedrijf wil je de kosten op zo veel mogelijk vlakken zo laag mogelijk houden. Je kunt dan ook besparen op software die je nodig hebt om administratie te doen, voor communicatie of voor andere doeleinden. Het is dan handig als je sommige programma’s gewoon gratis kunt downloaden en gebruiken. Hier staan een aantal handige tools op een rijtje die je zeker nodig gaat hebben en die helemaal gratis zijn of niet veel geld kosten.

Dropbox is momenteel bekend bij bijna iedereen. Met dit programma kunt je allerlei bestanden gratis opslaan in een de cloud en daardoor delen met iedereen over de hele wereld. Je kunt gemakkelijk grote bestanden in de cloud opslaan zodat je er over bijkunt. Dit is ideaal omdat je via de mail vaak geen grote bestanden door kunt sturen. Het programma is gratis tot op zekere hoogte. Wil je optimaal gebruik maken van Dropbox, dan moet je wel betalen maar als je kleine bestanden doorstuurt is het gewoon gratis. Ook kun je het programma gebruiken via de mobiel zodat je onderweg makkelijk bestanden kunt bekijken en op kunt slaan.

Werving en selectie software is ook ideaal voor bedrijven. Als je een aantal medewerkers hebt wordt dit meestal intern geregeld door iemand maar vanaf een x aantal personen in dienst heb je iemand nodig die deze zaken doet. Software daar voor is bijna gratis en van belang om alles overzichtelijk in te kunnen zien.  Je kunt er veel zaken mee regelen. Je hebt ook een apart programma voor de uren in te vullen en te wijzigen zodat al het personeel dit makkelijk kan inzien en in kan vullen. Dit scheelt veel tijd voor anderen.  Een Urenregistratie app is daar ook heel handig bij. Je kan dan overal alles inzien en wijzigen zodat je veel tijd over hebt voor andere belangrijke zaken binnen het bedrijf.

https://www.mysolution.nl/nl-NL/Home